top of page
  • תמונת הסופר/תאפרת אורן - אימון אישי

בחירות או לא להיות (5 טיפים לבחירה נכונה)

עודכן: 28 באוק׳ 2020


בחירה נכונה אימון אישי
בחירה נכונה - אימון אישי

יום הבחירות הינו הזדמנות מצויינת לבחון את היכולת שלנו לבחור נכון בכל שדה התמודדות בחיים שלנו, אנו בוחרים בבית , בוחרים בעבודה, בוחרים מה ללבוש ומה לאכול, ובוחרים את מי לאהוב ...

רבים הם האנשים שמתקשים להתמודד עם קבלת החלטות ובחירות, במהלך שנות ניסיוני כמאמנת אישית, ראיתי לא מעט אנשים שלא מצליחים להתקדם בחיים בגלל שאינם יכולים לבחור ולהחליט.

שימו לב! לא בגלל שהם בוחרים לא נכון אלא בגלל שאינם בוחרים בכלל או שמתקשים לבחור ולכן הם תקועים עוד בשלב קבלת ההחלטות. במהלך תהליך האימון האישי אנחנו מבררים איך אנחנו מקבלים החלטות ואיך אנחנו בוחרים ואף מתאמנים על תהליך קבלת ההחלטות.


במאמר זה אתן 5 טיפים על איך לבחור נכון:


1. להנות מהדרך ולא רק מהתוצאה - אם נבין שחלק גדול בחיים שלנו הוא הדרך לקבלת החלטה נכונה, נוכל להשתחרר מהלחץ של מבחן התוצאה, ולהתחיל ליהנות מהדרך, ברגע שנפנים זאת, תהליך קבלת ההחלטות יהיה יותר קל ומהיר.

2. לפעמים כבר החלטתם ואתם לא יודעים - במקרים רבים אין למתאמן התלבטות בכלל, אלא הבעיה שהוא לא מרוצה מההחלטה שלו או שזה יושב על משהו אחר, ולכן הוא חוזר לשלב קבלת ההחלטה, כשנתחיל להבין שכבר החלטנו נקבל את ההחלטה ונתמודד איתה.

3. החלטת ה-3 שניות - ברוב המקרים האינטואיציה שלנו היא כלי קבלת ההחלטות הכי טוב שיש, 3 שניות זה הזמן שלוקח לאינטואיציה שלנו לקבל החלטה. אם נצליח להשתחרר ונאזין לאינטואיציה שלנו ייתכן ויהיה לנו יותר קל לבחור.

4. בדקו מה כל האופציות שלכם - טיפ זה קצת סותר את הטיפ הקודם אך אם נבין את כל האופציות העומדות האינטואיציה שלנו תוכל לעזור לנו להחליט.

5. חשבו מחוץ לקופסה - לפעמים ההחלטה הנכונה אינה ההחלטה המתבקשת וההחלטה הטובה ביותר היא תשובה מחוץ לקופסה.


טיפים אלו הינם חלק מהכלים שמתאמנים עליהם בתהליך אימון אישי.


רוצים לקבל החלטה ומתקשים?


מוזמנים לדבר איתי


אפרת אורן - אימון אישי

האימון מתקיים ברחובות או במרכז שפירא (בין קרית מלאכי ואשקלון)

טלפון : 050-3555585

 

#אימון_אישי , #אימון ,#אימון_אישי_בקרית_מלאכי , #אימון_אישי_בקרית_מלאכי , #אימון_אישי_ברחובות #אימון_אישי_באשקלון , #אימון_תעסוקתי, #אימון_תעסוקתי_בקרית_מלאכי , #אימון_תעסוקתי_ברחובות , #אימון_תעסוקתי_באשקלון #אימון_אישי_לחיים , #אימון_אישי_לחיים_ברחובות , #אימון_אישי_לחיים_בקרית_מלאכי , #אימון_אישי_לחיים_באשקלון אימון אישי , אימון , אימון אישי בקרית מלאכי , אימון אישי ברחובות , אימון אישי באשקלון , אימון תעסוקתי , אימון תעסוקתי בקרית מלאכי , אימון תעסוקתי באשקלון אימון תעסוקתי ברחובות , אימון אישי לחיים , אימון_אישי לחיים ברחובות , אימון אישי לחיים בקרית מלאכי, אימון אישי לחיים באשקלון

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page