top of page
  • תמונת הסופר/תאפרת אורן - אימון אישי

אפרת אורן - למה בחרתי לעסוק באימון אישי

עודכן: 6 בדצמ׳ 2020


אפרת אורן אימון אישי
אפרת אורן - אימון אישי

רבים שואלים אותי למה בחרתי לעסוק באימון אישי?


בחרתי לעסוק באימון אישי בגלל היכולת להניע אנשים לעשות שינוי, לגרום למאומן להבין מה מעכב אותו ולתת לו את הכלים לפרוץ קדימה בכל תחום. מאז שאני זוכרת את עצמי הייתי שם בשביל האחרים בכל מה שקשור בהקשבה, הכוונה וליווי. היו מקרים שהייתי ממתינה בתחנת אוטובוס או בתור לקופת חולים , אנשים היו מתיישבים לידי ופתאום מתחילים לספר סיפורי חיים בלי שבכלל התעניינתי או שאלתי ... בשנת השירות הלאומי השניה שלי זכיתי להדריך נערות מבתים שבורים, נערות עם סיכוי, שם הבנתי ראשונה שקיבלתי מתנה והיכולת ההקשבה יכולת מתן העצה וההכוונה הם הייעוד והשליחות שלי בעולם.

ואז,לפני שש שנים הבנתי שלדבר הזה שאני כל כך אוהבת לעשות קוראים אימון אישי. עברתי הכשרה והתנסות רשמית בחברת "תות תקשורת ותוצאות" של אלון גל והיום אני מאמנת להגשמה אישית , מאמנת כלכלית משפחתית ואף מרצה בתחומים אלו.


אז אם את מרגישים שאתם לא ממצים את עצמכם? מרגישים שלא מעריכים את עצמכם? רוצים להעלות את הבטחון העצמי או את הדימוי עצמי? רוצים ללמוד איך להתנהל כלכלית נכון? מוזמנים ליצור איתי קשר

אפרת אורן - אימון אישי ברחובות קרית מלאכי ואשקלון

נייד: 050-3555585



#אימוןאישי #אימוןכלכלימשפחתי #אימוןכלכלי #הוקרהעצמית #מוטיבציה #צמיחה #העצמהאישית #אפרתאורןמאמנתאישית #פריצתדרך #ביטחוןעצמי #קואצ39ינג #קאוצ39ינג #ייעוץלכלכלתהמשפחה #אימוןאישיברחובות #יעוץלכלכלתהמשפחה #אימוןלכלכלתהמשפחה #כלכלתהמשפחה #אימון_אישי #אימון_אישי #אימון_אישי_לכלכלת_המשפחה #אימון_אישי_לחיים #אימון_אישי_ברחובות #אימון_אישי_בקרית_מלאכי #אימון_אישי_ברובות #אימון_אישי_לחיים_בקרית_מלאכי #אימון_אישי_לחיים_באשקלון #פריצת_דרך #הגשמה_עצמית

 

אימון אישי , אימון אישי לחיים , אימון אישי ברחובות , אימון אישי בקרית מלאכי , אימון אישי באשקלון, אימון אישי לחיים ברחובות , אימון אישי לחיים בקרית מלאכי , אימון אישי לחיים באשקלון , אימון לכלכלת המשפחה ,אימון לכלכלת המשפחה ברחובות , אימון לכלכלת המשפחה בקרית מלאכי, אימון לכלכלת המשפחה באשקלון, ייעוץ לכלכלת המשפחה ברחובות , יעוץ לכלכלת המשפחה בקרית מלאכי , אימון לכלכלת המשפחה באשקלון.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page