top of page
  • תמונת הסופר/תאפרת אורן - אימון אישי

אימון אישי בזמן קורונה

עודכן: 2 בדצמ׳ 2020


אפרת אורן - אימון אישי בזום
אפרת אורן - אימון אישי בזום

אז בואו נעשה סדר, אימון אישי הוא תהליך, וכמו באימון כושר כך גם באימון אישי לחיים או אימון אישי לכלכלת המשפחה אנחנו חייבים לעבוד כל הזמן על ה"שריר" החלש, לדוגמה שריר הבטחון עצמי, או שריר התקשורת בין בני הזוג בהתנהלות הכלכלית.

אם לא נעבוד על ה"שריר" הוא ייחלש ויהיה קשה לנו להשיג את המטרה שאליה תכננו להגיע. כשאיש איסור לעשות כושר פיזי במרחק מסויים מהבית אנחנו נמשיך לבצע כושר בתוך התחום המותר (חברה שלי שרצה מרתונים , הצליחה לרוץ קילומטרים בתוך הטווח המותר , ואפילו תיעדה את זה באפליקציה...)

אם כך , גם באימון אישי, ישנם דרכים נוספות להמשיך את האימון והתירגול המנטלי.


תחילת האימון היא שלב מאוד חשוב באימון, זהו השלב בו אנחנו מבינים שאנחנו במקום שאיננו רוצים להיות בו. האפקט של ההבנה הזו הוא גדול מאוד , ומהווה מקפצה חשובה בתהליך , ולכן חשוב מאוד לא לדחות תהליך זה.

בנוסף, במיוחד בתהליך אימון כלכלי, ככל שנתחיל יותר מוקדם באימון הכלכלי, כך נצטרך לצאת מ"בור" כלכלי פחות עמוק. דחיית התהליך יכולה להביא להורדת דירוג האשראי, ולכניסה לחובות שתהליך היציאה מהם יהיה ארוך יותר.


איך אפשר להתחיל תהליך אימון אישי או כלכלי אם אי אפשר להפגש בקליניקה ?


ישנם שתי אפשרויות נוספות:

אימון אישי בזום (ZOOM): תהליך אימון בזום מאפשר לי לראות את הבעות הפנים של המאומן, ולהבין את מה שעובר עליו ואיך התרגילים משפיעים עליו. בנוסף, בתהליך אימון לכלכלת המשפחה ניתן להשתמש בכלים וויזואלים ולשתף תוכנות ניהול פיננסי כך שגם המאומנים וגם אני כמאמנת אישית יכולים לראות ולנהל ביחד.


אימון אישי בטלפון: מאומנים שאין ברשותם אפשרות להתחבר בזום יכולים להתאמן בטלפון, גם לא בזמן קורונה , חלק מתהליך האימון הכלכלי מתבצע בשיחות טלפוניות שבועיות.


ייתרון נוסף לאימון בטלפון או אימון מקוון (ZOOM), הוא שאימון זה אינו מוגבל גאוגרפית למיקום הקליניקה (במקרה שלי תושבי איזור רחובות קרית מלאכי ואשקלון ) ויכול להתקיים מכל מקום בארץ (ואף בעולם).


אז איך מתכוננים לאימון אישי שאינו פרונטאלי?

לצורך כך כתבתי מאמר קצר נוסף שיעזור לכם להתכוננן לאימון מוזמנים להכנס ולהתכונן


מזמינה אתכם לאימון אישי בזום (ZOOM) שישנה לכם את החיים

אפרת אורן מאמנת אישית וכלכלית

טלפון: 0503555585


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page