אפרת אורן - אימון אישי

3 יול 20171 דקות

איך לעבור את החופש הגדול ולהישאר בפלוס?

החופש הגדול התחיל ועמו ההוצאות הגדולות ,

איך מתמודדים עם ההוצאות הגדולות ? איך נהנים מהחופש ולא "נכנסים למינוס" ?

3 טיפים חשובים שיעזרו לכם להנות בלי לדאוג :

הקצאת תקציב - שבו ביחד עם בני\ות הזוג ותכננו מה התקציב הכולל שאתם יכולים להוציא כל הקיץ. את התקציב הכולל נחלק לכל הפעילויות האפשרויות (טיולים, נופש, פעילות ספורט בשטח, בילוי משפחתי בים ועוד) לא כל פעילות עולה כסף אך בחלקן יש הוצאה סמויה , לדוגמה ביציאה לים יכולה להתווסף הוצאה של קניית שתיה או גלידות בחוף... הוצאה זו צריכה להילקח בחשבון.

תכנון פעילות יומיומי - אנחנו יודעים מראש כמה ימי חופש קיימים, לכן עלינו למפות את כל הימים ולתכנן את הפעילויות, וכמובן לא לשכוח להכניס כמה ימי מנוחה.

תכנון מוקדם מאפשר לנו לתכנן את ההוצאות מראש ולהימנע מהוצאות מיותרות , ישנן לא מעט פעילויות ללא תשלום או כאלו שעלותן נמוכה מאוד (יצירה משפחתית, יום אפיה\בישול

יום ספורט או טיול רגלי ).

חינוך פיננסי - החופש הגדול הוא הזדמנות להקנות לילדינו כללי התנהלות פיננסית ושליטה בהוצאות,

ממליצה לקיים שיחה משפחתית מקדימה בימים הראשונים לחופשה ולשתף את הילדים בתכנון הפעילות בחופשה ,תקציב הוצאות לבילויים וכו , השיח הפתוח מאפשר לילדים מרחב התנהלות גמיש כאשר יש הבנה מראש מה מסגרת ההוצאות ואפשרויות הפעילות . דוגמא מצויינת ליישום חינוך פיננסי הוא דרך מתן דמי כיס ,זו הזדמנות שלנו "לאמן " את ילדנו לשלוט בהוצאות לתכנן ולבצע סקר שוק ועוד.

טיפים אלו ואחרים נלמדים בתהליך אימון כלכלי משפחתי

#חופשגדול #תכנוןכלכלי #תכנוןהוצאות #אימוןכלכלי #אימוןאישי #אימוןאישיברחובות #אפרתאורןמאמנתאישית #אימוןכלכלימשפחתי #חינוךפיננסי #קואצ39ינג #קאוצ39ינג

    40
    0